Procedura reklamacyjna
Procedura Reklamacyjna Sklepu Internetowego "Agro-Perfect Bydgoszcz"
1. Postanowienia ogólne:
a. Niniejsza procedura reklamacyjna określa zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji dotyczących produktów zakupionych w sklepie internetowym "Agro-Perfect Bydgoszcz".
b. Sklep internetowy "Agro-Perfect Bydgoszcz" dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości, jednakże w przypadku wykrycia wad lub innych niezgodności, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Zgłaszanie reklamacji:
a. Reklamację można zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, przesyłając ją na adres e-mail: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: "Agro-Perfect Bydgoszcz", ul. Żeglarska 71, 85-529 Bydgoszcz.
b. Reklamacja powinna zawierać: - Imię i nazwisko Klienta. - Numer zamówienia. - Opis wady lub niezgodności towaru z umową. - Datę zakupu i otrzymania towaru. - Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (wymiana towaru, naprawa, zwrot pieniędzy).
3. Rozpatrywanie reklamacji:
a. Sklep potwierdza otrzymanie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od jej otrzymania, informując Klienta o dalszym przebiegu procesu reklamacyjnego.
b. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.
c. W trakcie rozpatrywania reklamacji, Sklep może poprosić Klienta o dostarczenie dodatkowych informacji lub zdjęć dokumentujących wadę towaru.
4. Wysyłka reklamowanego towaru:
a. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, Klient powinien przesłać go na adres: "Agro-Perfect Bydgoszcz", ul. Żeglarska 71, 85-529 Bydgoszcz, z dopiskiem "Reklamacja".
b. Sklep pokrywa koszty wysyłki reklamowanego towaru. W tym celu Klient powinien skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania odpowiednich instrukcji dotyczących przesyłki.
5. Decyzja reklamacyjna:
a. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sklep informuje Klienta o decyzji w formie pisemnej (e-mail lub list).
b. W przypadku uznania reklamacji, Sklep podejmuje działania zgodnie z preferencją Klienta, tj.: - Wymienia towar na nowy. - Naprawia wadliwy towar. - Dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazane przez Klienta konto bankowe.
c. W przypadku odrzucenia reklamacji, Klient otrzymuje szczegółowe uzasadnienie decyzji.
6. Postanowienia końcowe:
a. Niniejsza procedura reklamacyjna wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
b. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany procedury reklamacyjnej, o czym poinformuje Klientów za pośrednictwem strony internetowej.
c. W kwestiach nieuregulowanych niniejszą procedurą zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.