Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Procedura Reklamacyjna Sklepu Internetowego "Agro-Perfect Bydgoszcz"


1. Postanowienia ogólne:

a. Niniejsza procedura reklamacyjna określa zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji dotyczących produktów zakupionych w sklepie internetowym "Agro-Perfect Bydgoszcz".

b. Sklep internetowy "Agro-Perfect Bydgoszcz" dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości, jednakże w przypadku wykrycia wad lub innych niezgodności, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.


2. Zgłaszanie reklamacji:

a. Reklamację można zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, przesyłając ją na adres e-mail: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: "Agro-Perfect Bydgoszcz", ul. Żeglarska 71, 85-529 Bydgoszcz.

b. Reklamacja powinna zawierać: - Imię i nazwisko Klienta. - Numer zamówienia. - Opis wady lub niezgodności towaru z umową. - Datę zakupu i otrzymania towaru. - Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (wymiana towaru, naprawa, zwrot pieniędzy).


3. Rozpatrywanie reklamacji:

a. Sklep potwierdza otrzymanie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od jej otrzymania, informując Klienta o dalszym przebiegu procesu reklamacyjnego.

b. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.

c. W trakcie rozpatrywania reklamacji, Sklep może poprosić Klienta o dostarczenie dodatkowych informacji lub zdjęć dokumentujących wadę towaru.


4. Wysyłka reklamowanego towaru:

a. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, Klient powinien przesłać go na adres: "Agro-Perfect Bydgoszcz", ul. Żeglarska 71, 85-529 Bydgoszcz, z dopiskiem "Reklamacja".

b. Sklep pokrywa koszty wysyłki reklamowanego towaru. W tym celu Klient powinien skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania odpowiednich instrukcji dotyczących przesyłki.


5. Decyzja reklamacyjna:

a. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sklep informuje Klienta o decyzji w formie pisemnej (e-mail lub list).

b. W przypadku uznania reklamacji, Sklep podejmuje działania zgodnie z preferencją Klienta, tj.: - Wymienia towar na nowy. - Naprawia wadliwy towar. - Dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazane przez Klienta konto bankowe.

c. W przypadku odrzucenia reklamacji, Klient otrzymuje szczegółowe uzasadnienie decyzji.


6. Postanowienia końcowe:

a. Niniejsza procedura reklamacyjna wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

b. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany procedury reklamacyjnej, o czym poinformuje Klientów za pośrednictwem strony internetowej.

c. W kwestiach nieuregulowanych niniejszą procedurą zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.


Witryna stworzona na platformie